Semsa Suljakovic - All albums (1993 - 2007)





1.   Vjelovala sam     2. Tako je to    3.  Pamticu te vecno
Mahala     5. Ima Boga, pravde ima    6. Ljubav je od mrznje jace
Suzo isplakana       8. Daleko je Bosna    9. Trazim srece zagrljaj
10. Kazi nesto

1.   Moje vrijeme doslo je     2. Luda glava    3. Rodjena da patim
Hajde kazi      5. Ne trebas mi vise     6. Sanjam
7. Plavo nebo     8. Nikad vise    9. Ramiz Redzepovic – Idi, idi

1.   Ne vjerujem nikom Vise    2. Lazu te    3. Suze biseri
Ti i dalje zivis     5. Sta bi dao    6. Kad tad    7. Vrijeme kajanja
8. Cekas      9. Nemas srece      10. Zbog ljubavi

1.   Juzni ritam    2. Srce sam mu svoje dala     3. Da mi je znati
4.   Ti si lijek     5. Vrijeme lijeci rane     6. Budi jaka zeno
7. Dosta mi je tebe    8.   Pola tuge   9. Sinan Sakic - A mene nema vise


1.   Tako to zene rade    2. Boli me dok te gledam    3. Dvije lutalice
Kazu da je ista ja   5. Mene ljudi vole    6. Oprostajno vece
7.   Pa nek’ ide zivot     8. Tesko meni bez mene

1.   Kada odem     2. Borim se    3. Ostavljeni    4. Bijele zastave
5.   Bivsi      6. Pitas li se     7. Nemoj o ljubavi
8.   Nisi od zlata     9. Savrseno















Забрането е копирање на материјал без дозвола од авторот
© ® Balkan Music™ Production
Сите права се задржани

Коментари

Популарни постови са овог блога