Blagica Pavlovska - All albums (1993- 2005)




1.  Nemozam da te zaboravam     2.  Baram malku nadez    3.  Ima li nekoj nacin     4.  Ludo te sakam     5.  Sto ke mi zivot 
6.  Zosto ne veruvas      7.  Za bogatstvo nikogas srce ne bi dala

1.  Ajde mazi me      2.  Dzumbus    3.  Moras duso da me razberes 
4.  Nema sakanje, nema vrakjanje     5.  Oko moe biserno 
6.  Pat do Stambol grad    
Останатите песни од албумот не се достапни онлајн. 

1.  Celo Vranje      2.  Bobane    3.  Boja jeseni    4.  Ne idi
5.  Ne pruzaj ruke    6.  Ne slusaj sto ti govore   7.  Nemam poroda
8.  Para nemas ti     9.  Skini masku    10.  Sviraj buzuki

1.  Skrseno srce      2.  Amerika     3.  Bitola Babam Bitola 
4. Celo Skopje    5. Cukaj srce    6. Dobro utro Makedonijo 
7.  Ej, Ohride     8.  Nema vekje ljubov     9.  Odi shetaj 
10. Pazardzhijo    11.  Zoran Dimitrov - I ushte neznam kade si

1. Spij mirno moјa planeto     2.  Chuvaj me milo moe 
3.  Da mi kupish shalvari i dajre    4.  Edna zhena ostavena 
5.  Ljubov moja    6.  Magija     7.   Nokjva dolgo neka trae 
8.   Pijana od ljubov     9.   Se skrshi chasha    10.  Spomeni 
11. Vetrovi juzhni duvajte

1.   Te sakam zemjo, crvena bulko      2.   Bogorodica
3.   Chedo sum na drevna zemja    4.   Galichka svadba    5.   Jas te opijaniv      6.   Kaj selo Vejce     7.   Lisichanite Komitite
8.   Ljubovna pesna      9.   Makedonec

1 CD:     1. Kazino     2. Ajde ti zapali me     3. Apolon 
4. Beshe ednash Skopsko korzo     5. Doktorka     6. Kazni me ti 
7. Ljubov vrela     8. Ljubovta nema granica 
2 CD:     1. Od um ne vadi me     2. Ohrid na ljubov mi mirisa 
3. Policajci     4. Povelete gospodine     5. Razdelba 
6. Sonuvam     7. Temni nokji vo mojava dusha 
8. Duo Koktel - Neka te nema

1. Doktori 100 da me lecat      2. Ako sum jas taa zhena 
3. Da mi stavat okovi     4. Eve pesna narode     5. Igraj, smej se ti 
6. Ljubov vrela     7. Majka kjerka isprakja     8. Pesna za gradovite 
9. Plachi violino     10. Pushti me da zhiveam   
11. Stori neshto ciganko       12. Zemi ogan zapali me

1.  Gospodar srca     2. Dosta     3. Videces tada 
4. Dodje mi da sve razbijem     5. Trazim      6. Dimitrijo 
7. Sto ja nema Cveta     8.  Ramizo     9. Stamena 
10. Koga trgnav Cveto vo tugina    11.  Cukaj srce 
12.  Kameno basal    13.  Djulieta      14.  Fato

















Забрането е копирање на материјал без дозвола од авторот
© ® Balkan Music™ Production
Сите права се задржани
www.copyrightbalkanmusic.webs.com

Коментари

Популарни постови са овог блога